TITAN P

معرفی گرافیک جدید انویدیا در نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ ای گیمزکام 2016

نسل جدید کارت‌ های گرافیک انویدیا با داشتن قدرت بسیار بالا، موفق شدند تا توان پردازش بالاتری نسبت به قوی ترین کارت‌های گرافیک نسل گذشته خود داشته باشند. بعد از معرفی کارت گرافیک 1080، شاید می‌توانستیم این محصول را به عنوان پرچم‌دار این سری از محصولات انویدیا در نظر بگیریم، اما حالا اولین اطلاعات کارت گرافیک جدید از سری تیتان و البته با معماری پاسکال به گوش می‌رسد.

این کارت گرافیک در دو مدل 12GB و 16GB ساخته خواهد شد. طبق برخی شایعات قرار است کارت GTX TITAN P از حافظه‌ HBM2 استفاده کند همچنین نسخه‌ 16GB این کارت گرافیک، از مموری کنترلر 4096 بیتی و نسخه‌ 12GB نیز از مموری کنترلر 3072 بیتی استفاده خواهد کرد. NVIDIA قصد دارد تا برای رساندن عملکرد کارت‌های گرافیک خود به شتاب‌ دهنده‌ های گرافیکی PCI-e همچون Tesla P100 در کارت گرافیک جدید خود استفاده نماید. مصرف برق از طریق دو کانکتور 8 پین تامین می شود و مصرف آن احتمالا باید چیزی بین 300 تا 350 وات باشد.

طبق اطلاعات جدیدی که از طریق منابع معتبر منتشر شده، کارت گرافیک جدید شرکت انویدیا، TITAN P (تیتان پاسکال) نامگذاری می شود که در نمایشگاه بازی‌ های رایانه‌ ای گیمزکام 2016 در تاریخ 26 تا 31 مرداد در شهر کلن آلمان به عنوان پرچم‌ دار انویدیا معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
پیمایش به بالا