سئو سایت

سئو سایت

سئو (SEO) به بهینه سازی سایت در برابر موتورهای جستجوگر گفته می شود. سئو سایت یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی سایت می باشد. این روزها سئو سایت را می توان جز روش های نوین در تبلیغات و بازاریابی نامید که در صورت اجرای اصولی و تکنیکال، موجب ارتقا رتبه در موتورهای جستجو گر خواهد شد که موجب سودهی و موفقیت برای صاحبین وب سایت ها خواهد شد.

اهمیت سئو سایت

یکی از مهمترین خدمات گوگل به کاربران اینترنتی نمایش نتیجه تایپ واژه می باشد گوگل این امکان را برای شما فراهم می کند که از بین چندین میلیارد واژه، لغت و معانی مختلف لغات، دقیقا واژه مورد نظر شما را در نتایج جستجو به نمایش درآورد. موتورهای جستجوگر دقیقا همان چیزی را در اختیار کاربران قرار می دهند که آنها بدنبالش هستند به همین دلیل در مقام مقایسه بازاریابی و تبلیغات اینترنتی مشتریان اعتماد بیشتری به سایت شما خواهند داشت همین مسئله ارزش سئو را دو چندان می کند. از طرفی جذب بازدیدکننده زیاد از طریق گوگل می تواند موفقیت وب سایت را تضمین کند، بازدید بدست آمده از روش سئو بر هر نوع تبلیغ برتری داشته و هزینه کمتری را نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه

استفاده وب سایت از تکنیک های اصولی و دقیق سئو و رعایت قوانین مربوطه را سئو کلاه سفید می نامند از طرفی سو استفاده از ضعف موتورهای جستجوگر و روش های فریب آنها و بی توجهی به رضایت بازدید کنندگان و کیفیت محتوای سایت را سئو کلاه سیاه می نامند. برای مبارزه با سو استفاده های روش سئو کلاه سیاه گوگل به طور مستمر به شناسایی سایت ها می پردازد و وب سایت هایی که از این روش استفاده نموده اند را در لیست سیاه خود قرار می دهد که تبعات جبران ناپذیری برای این گونه وب سایت ها به دنبال خواهد داشت. در مجموع سادگی، صبر و صداقت سه عامل موفقیت در سئو می باشند.

سبد خرید
پیمایش به بالا