حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی

مدیران وب سایت بر این اعتقاد هستند که حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات کاربران از درجه اهمیت بسیاری برخوردار است و ما نیز به این مسئله احترام ویژه ای قائل هستیم . ما به هیچ عنوان اطلاعات شما را برای هیچکس خارج از سازمان خود افشاء نخواهیم کرد, مگر اینکه در این خط مشی حریم خصوصی به آن اشاره شده باشد. برای شرح تعهدات ما به حریم خصوصی شما, این توضیحات را جهت آگاهی شما دوستان عزیز تهیه و در اختیار کاربران محترم قرار داده ایم. در این توضیحات شیوه دریافت و شناسایی اطلاعات از کاربران , زمان و چگونگی استفاده از اطلاعات شما , شیوه حفاظت اطلاعات شما توسط ما , کسانی که به اطلاعات شما دسترسی دارند و همچنین روش اصلاح اطلاعات اشتباه توسط شما کاملا تشریح شده است.

 

سیستم ثبت وقایع وب سرور (Web Server Logs)

هنگامی که شما مشغول بازدید از وب سایت هستید , ما اطلاعات را ثبت و برای مدیریت و تجزیه و تحلیل نحوه استفاده از وب سایت استفاده می کنیم. اطلاعاتی که معمولا از این طریق ثبت می شود شامل : آدرس IP شما , نوع مرورگر اینترنت (Internet Browser) مورد استفاده توسط شما , نوع کامپیوتر شما , نوع سیستم عامل شما , تعداد لینک هایی که در وب سایت بر روی آنها کلیک کرده اید , کشور یا منطقه ای که شما از طریق آن به وب سایت دسترسی پیدا کرده اید, زمان و تاریخ دسترسی شما به وب سایت , نام سرویس دهنده اینترنت (ISP) شما , آخرین صفحه ای که قبل از ورود به وب سایت ما از آن بازدید کرده اید و صفحاتی از وب سایت که از آن بازدید کرده اید , می شود.

 

Cookie ها

اگر مرورگر اینترنت شما (Internet Browser) اجازه بدهد , وب سایت ما از قابلیت Cookie استفاده می کند , کوکی ها فایل های متنی بسیار کوچکی هستند که کامپیوتر شما درهنگام بازدید شما از صفحات وب سایت های مختلف توسط مرورگر اینترنت شما ایجاد می کند. این اطلاعات برای ذخیره کردن اطلاعات ورود به وب سایت و همچنین سلیقه استفاده شما از صفحات وب استفاده می شود .شما می توانید با استفاده از تنظیمات مرورگر اینترنت خود از ایجاد این فایل های جلوگیری کنید.

 

دریافت اطلاعات مستقیما از شما

بازدید کنندگان می توانند برای دسترسی به قسمت های ویژه ای از وب سایت در وب سایت ثبت نام به عمل آورند. در هنگام ثبت نام ما از شما یک سری اطلاعات شخصی را درخواست خواهیم کرد. برخی از اطلاعات ثبت نامی ممکن است الزامی باشد و برخی نیز اختیاری می باشند . بعضی از اطلاعات شخصی برای کمک رسانی و پشتیبانی از شما است.

 

امنیت و محرمانگی

ما برای جلوگیری از , از بین رفتن, سوء استفاده ,دستکاری غیر مجاز, اطلاعات کاربران و مشترکین وب سایت, از معیارهای امنیتی فنی مناسبی جهت حفاظت از اطلاعات تحت کنترل خود استفاده می نماییم. همچنین کلیه اطلاعات موجود در وب سایت متعلق به کاربران نیز در محیطی امن نگهداری و استفاده می شوند. اطلاعات مشترکین, کاربران و اطلاعات مربوط به نحوه استفاده آنها از وب سایت به هیچ عنوان به شرکت های تبلیغاتی یا اشخاص جانبی به منظور مصارف تبلیغاتی, تجاری و بازاریابی قرار نخواهد گرفت. ما به هیچ عنوان اطلاعات شخصی شما را بدون هماهنگی با شخص شما در اختیار هیچ شخص یا شرکتی قرار نخواهیم داد.

 

اطلاعات قابل شناسایی

در صورت نقض قوانین کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران (نقض امنیت ملی و مسائل سیاسی مربوطه), ما اطلاعات شخصی شما را در صورت نیاز مراجع ذیربط قانونی و با در دست داشتن حکم قانونی , دادگاه های دولتی و مراجع قضایی در اختیار آنها قرار خواهیم داد. ما اطلاعات شخصی شما را تحت شرایط خاصی و در صورت نیاز در اختیار وب سایت ها و یا افرادی که تحت نظر وب سایت فعالیت می کنند قرار خواهیم داد .

 

اطلاعات بدون نام و مشخصات

برای اطلاع از وضعیت وب سایت , ما اطلاعات خلاصه و مختصری را در قالب گزارش آماری در مورد محتوای وب سایت , شیوه فعالیت , علاقه مندی های کاربران , سلایق کاربران , اطلاعات ترافیکی وب سایت و بازدیدکنندگان وب سایت را برای خود تهیه خواهیم کرد. این گزارش ممکن است در جهت بالا بردن ترافیک وب سایت در اختیار برخی وب سایت های خاص از جمله موتورهای جستجو , قرار گیرد .ما تعهد می کنیم که در این گزارش ها هیچگونه اطلاعات شخصی مربوط به کاربران وب سایت قرار نداشته باشد.

 

سایر اطلاعات ارائه شده توسط شما

در برخی از قسمت های وب سایت (گپ و گفتگو Chat , گروه های خبری , تالار گفتمان و تابلو های اعلانات) شما می تواند نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نموده و با آنها همکاری اطلاعاتی نمایید. به این نکته توجه داشته باشید که هرگونه اطلاعاتی که در این قسمت های مطرح شده باشد به منزله اطلاعات عمومی در نظر گرفته می شود و شما می بایست در هنگام استفاده از این امکانات به انتشار اطلاعات شخصی خود توجه لازم را داشته باشید پس خواهشمندیم به هیچ عنوان اطلاعات شخصی خود را در مکانهای ذکر شده ارائه ندهید.

سبد خرید
پیمایش به بالا